W ramach kampanii „TAK PYSZNE, ŻE AŻ STRACH! Danio rozpoczyna konkurs z wyjątkowymi nagrodami

Badania potwierdzają, że Danio jest numerem jeden na rynku* i bestsellerem w portfolio marki**, a Mały Głód to dziś już kultowa postać na rynku FMCG. W oparciu o te dane na początku listopada br. wystartowała nowa kampania reklamowa „TAK PYSZNE, ŻE AŻ STRACH!”.
O autorze
1 min czytania 2018-11-15

W ramach działań promocyjnych przygotowano spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Kampanię uzupełnią działania w internecie na YouTube.

W ramach kampanii reklamowej Danio „TAK PYSZNE, ŻE AŻ STRACH!” w listopadzie br. odbędą się konkursy w Sieci Sklepów abc oraz w sieci Delikatesy Centrum, w których do wygrania są skarpetki z wizerunkiem jednego z najbardziej lubianych przez konsumentów bohaterów na rynku – Małego Głoda. Wystarczy kupić 3 dowolne produkty Danio, zachować paragon i wykonać zadanie konkursowe dedykowane pod daną sieć sklepów. W Sieci Sklepów abc należy dokończyć zdanie Głód ma wielkie oczy, bo… zaś w sklepach Delikatesy Centrum wystarczy zastanowić się, jaka jest Twoja metoda na wystraszenie Głoda. Odpowiedź należy wysłać przez stronę www.scarypetki.pl. Konkurs w sieci abc potrwa od 8 do 21 listopada 2018, zaś w sieci Delikatesy Centrum w dniach 22 – 28 listopada 2018.

 Za koncepcję kreatywną konkursu odpowiada NAV agency. Za koncepcję kreatywną kampanii, produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja VMLY&R Poland. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom,r zaś zakupem mediów digital – agencja K2. Działania public relations prowadzone są przez wsparcie wewnętrzne firmy Danone.

*Nielsen MSSierpien’18
**Nielsen (Panel Handlu Detalicznego, cała Polska, w okresie skumulowanym 12.2015-11.2016)

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj