Kampania pod hasłem „Jesteśmy z Polski i jesteśmy z tego dumni” to przykład niestandardowego działania marketingowego wykorzystującego najnowsze zdobycze technologii. Aplikacja Yanosik oprócz swojej podstawowej funkcji ostrzegania, posiada także możliwość wyświetlania reklam w formie banerów. W miniony weekend powierzchnia ta została wykorzystana do kampanii edukacyjnej:
– Podczas długich weekendów odnotowujemy wzrost aktywności użytkowników o ok. 20 proc. To idealny czas na prowadzenie kampanii marketingowych, społecznych czy edukacyjnych. W miniony weekend kierowcom, którzy włączyli aplikację Yanosik wyświetlały się banery z ciekawostkami historycznymi z okresu odzyskania przez Polskę niepodległości. Jesteśmy polską firmą i w ten sposób chcieliśmy uczcić niezwykle ważny dla nas, Polaków dzień – komentuje Magda Zglińska, Yanosik. – Kampania spotkała się z ciepłym odbiorem wśród naszych użytkowników, a banery zostały wyświetlone ponad 10 mln razy – dodaje.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Fakty historyczne zostały przedstawione w formie banerów w oknie zgłaszania na zasadzie ciekawostek „Czy wiesz, że…” oraz nieinwazyjnych banerów w trybie nawigacji.
Kampania trwała od 9 do 12 listopada 2018 r.
Słuchaj podcastu NowyMarketing