Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Analiza SEO w pigułce – e-book od K2 Search i ACR

K2 Search i ACR przygotowały e-book „Analiza SEO w pigułce” poświęcony tematyce SEO. Autorem pozycji jest Damian Sałkowski, SEO specialist z K2 Search, który od kilku lat realizuje projekty dla m.in dla: PZU, Microsoft, Hochland, Zumi.pl, Sage czy IKEA.
O autorze
0 min czytania 2012-07-19

 E-book „Analiza SEO w pigułce” to pierwszy polskim podręcznik podejmujący zagadnienia analizy SEO. Osoby zainteresowane marketingiem wyszukiwarek oprócz podstaw teoretycznych odnajdą w nim porady praktyczne, zilustrowane licznymi grafikami. Damian Sałkowski, na przykładach pokazuje czynności, jakie należy wykonywać, aby zapewnić sukces stronie internetowej i porusza wszelkie aspekty działań optymalizujących strony internetowe dla wyszukiwarek.

Oprócz tajników analizy konkurencji w „Analizie SEO w pigułce” znalazły się rozdziały dotyczące doboru słów kluczowych oraz praktyczne opisy wykorzystania najnowszych narzędzi przeznaczonych dla pozycjonerów. Autor, zwraca uwagę na przydatne funkcje programów i wyjaśnia jak z nich korzystać.

E-book można pobrać tu.  

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj