Znamy zwycięzców konkursu LinkedIn Marketing Awards 2018

Znamy zwycięzców konkursu LinkedIn Marketing Awards 2018
W tegorocznej edycji nagrodzono 7 marek oraz agencji za najlepsze kampanie marketingowe B2B prowadzone na platformie LinkedIn.
O autorze
1 min czytania 2019-01-02

LinkedIn Marketing Awards to konkurs nagradzający najlepsze kampanie marketingowe B2B prowadzone na platformie LinkedIn. W tym roku do drugiej edycji zgłosiło się ponad sto dużych i małych firmy z całej Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Poznajcie finalistów tegorocznej edycji:

1. Best B2B Brand Campaign – najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie na LinkedInie, które zwiększają świadomość marki.

Nagrodę otrzymała agencja Zenith Media za kampanię „Ireland, Right Place, Right Time” dla marki IDA Ireland.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

2. Best B2B Brand Campaign Small Businesses – najlepsze kampanie marketingowe na LinkedInie, prowadzone przez małe firmy, które zwiększają świadomość marki i jej wpływ.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nagrodę otrzymała agencja Octopus Group za kampanię „National Mapping and Cadastral Agencies” dla marki Earth-i.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

3. Best B2B Lead Generation – kampanie marketingowe, który zapewniają skuteczne i strategiczne generowanie leadów na LinkedInie przy wymiernych korzyściach dla wyników finansowych firmy.

Nagrodę otrzymała agencja Transmission za kampanię „Dropbox Always-On Demand Generation” dla marki Dropbox Business.

4. Best B2B Lead Generation Small Businesses – kampanie marketingowe małych firm, które generują skuteczne i wysokiej jakości leady oraz wzrost przychodów.

Nagrodę otrzymała firma Raconteur za kampanię „Thought Leadership Masterclass”.

5. Most Innovative – projekty, które wykorzystują platformę LinkedIn do dostarczania innowacyjnych i oryginalnych kampanii marketingowych.

Nagrodę otrzymała agencja Labelium za kampanię „Actionable Path for Marketing and Sales Collaboration” dla marki Dassault Systèmes.

6. Best B2B Video – kampanie, które uzyskują wymierne wyniki, dzięki treściom wideo na LinkedIn, zarówno w formie długiej, jak i krótkiej oraz animacji.

Nagrodę otrzymała agencja Universal McCann za kampanię „Business as Unusual” dla marki ACCIONA.

W kategoriach Best B2B Thought Leadership Content (dla marek, które podnoszą świadomość i reputację dzięki jakości treści udostępnianych na LinkedInie) oraz People’s Choice (za całokształt kampanii marketingowej B2B), nagrodę otrzymała marka Royal Philips za kampanię „Jeroen Tas Influencer Campaign”.

źródło: business.linkedin.com