W ramach współpracy powołano dedykowany zespół specjalistów oraz nowy adres kontaktowy z mediami [email protected]. Współpraca została podpisana na rok z możliwością przedłużenia.
W wyniku rozstrzygniętego przetargu, firma adidas powierzyła Labcon całościową obsługę komunikacyjną marki adidas na polskim rynku. Do zadań agencji będzie należało wdrażanie strategii komunikacji marki dla kluczowych kategorii produktowych. Działania obejmują m.in. współpracę z influencerami i ambasadorami marki, content management, oprawę graficzną, organizację eventów oraz media relations.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Agencja Labcon przedstawiła bardzo dobrą, holistyczną strategię komunikacji, dopasowaną do kategorii i grupy docelowej. Propozycja przetargowa zawierała ponad to, adekwatne insghty, kompletny plan koncepcyjny oraz prezentację doświadczenia zespołu specjalistów, na jakim nam zależało. – Monika Michael, brand communication manager Poland & Baltics.
– Pozyskanie jednej z najważniejszych marek sportowych, która od lat wyznacza trendy w kategoriach sportu, mody i rekreacji to ogromny sukces i potwierdzenie kompetencji Labcon w tworzeniu skutecznej komunikacji. Zróżnicowany zakres działań pozwoli nam wykorzystać unikalne know-how oraz kreatywne podejście we współpracy z influencerami, jak również doświadczenie zespołu w budowaniu wizerunku marki w mediach społecznościowych – mówi Marta Łysiak, managing director Labcon.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024