„Like a Bosch” to tytuł nowego spotu Boscha, który jest remakiem utworu „Like a Boss”. W filmie widzimy młodego człowieka z charakterystycznym wąsem, który zarządza codzienną rutyną dzięki inteligentnym rozwiązaniom Bosch Home. Dzięki zintegrowanym rozwiązaniom marki, mężczyzna staje się prawdziwym Panem każdej sytuacji – z niezwykłą łatwością obsługuje kosiarkę, ekspres do kawy czy samochód.
PS
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Utwór „Internety Robie” poświęcony tworzeniu startupów i serwisów internetowych stworzyli w 2012 roku właściciele firmy Brand24.