Paweł Olszański objął nowo utworzone stanowisko head of digital products & services w K2

Z początkiem stycznia Paweł Olszański, dotychczasowy head of PMO w agencji K2, objął nowo powstałe stanowisko head of digital products & services, przejmując odpowiedzialność biznesową za technologiczną i produktową część agencji. Będzie raportować do CEO agencji, Krystyny Szlassy.
O autorze
0 min czytania 2019-01-23

Paweł Olszański zaopiekuje się działami IT, product designu, analityki i PMO. Będzie odpowiadał za nową strategię firmy w tych obszarach oraz odświeżenie oferty agencyjnej.

Paweł z K2 związany jest od blisko 6 lat. Przez ostatnie 2 tworzył i rozwijał zespół specjalistów pracujących m.in. w metodykach zwinnych, przyczyniając się tym samym do dużego rozwoju biznesu w tym obszarze. Zarządzał rozbudowanymi projektami dla takich klientów jak Google, Orlen, szwajcarski bank Pictet, WWF, PKO BP, Janssen, Volkswagen, czy Desperados, w ramach których powstawały zarówno złożone strony internetowe jak i serwisy transakcyjne banków.