Paweł Olszański zaopiekuje się działami IT, product designu, analityki i PMO. Będzie odpowiadał za nową strategię firmy w tych obszarach oraz odświeżenie oferty agencyjnej.
Paweł z K2 związany jest od blisko 6 lat. Przez ostatnie 2 tworzył i rozwijał zespół specjalistów pracujących m.in. w metodykach zwinnych, przyczyniając się tym samym do dużego rozwoju biznesu w tym obszarze. Zarządzał rozbudowanymi projektami dla takich klientów jak Google, Orlen, szwajcarski bank Pictet, WWF, PKO BP, Janssen, Volkswagen, czy Desperados, w ramach których powstawały zarówno złożone strony internetowe jak i serwisy transakcyjne banków.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024