Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruszyły zgłoszenia do konkursu EB Kreator 2018

Rozpoczęła się V edycja EB Kreatora, największego konkursu employer brandingowego w Polsce, którego organizatorem jest serwis GoldenLine. Zgłoszenia można przesyłać do 1 marca 2019 r.
O autorze
1 min czytania 2019-01-28

Celem konkursu EB Kreator jest promowanie osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu, a także zainspirowanie innych firm do podejmowania działań wizerunkowych dotyczących marki pracodawcy. W poprzedniej edycji wzięło udział 108 pracodawców, którzy przysłali rekordową liczbę 190 projektów, co czyni konkurs największym i najbardziej prestiżowym wydarzeniem branżowym w Polsce.

Firmy mogą zgłaszać swoje projekty z zakresu employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego, zrealizowane w 2018 roku.

– Udział w konkursie EB Kreator to wspaniała okazja, aby pochwalić się projektami employer brandingowymi, przedstawić firmę w gronie atrakcyjnych pracodawców i stać się motywacją dla innych organizacji – mówi Adam Wąsik, szef Pracowni EB GoldenLine. – Zachęcamy do udziału wszystkich pracodawców, którzy w 2018 roku podjęli inspirujące działania z zakresu employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego. Zgłoszenie to również forma pochwały dla działów odpowiedzialnych za działania wizerunkowe, tym bardziej warto – dodaje Wąsik.

Projekty konkursowe mogą być zgłaszane w siedmiu kategoriach:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Zakładka kariera
  • Ogłoszenie rekrutacyjne
  • Kampania w social media
  • Akcja rekrutacyjna
  • Kampania employer branding
  • Wewnętrzna kampania employer branding
  • Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne

Aby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.ebkreator.pl oraz załączyć prezentację zawierającą opis projektu. Zgłoszenia przyjmowane są do 1 marca 2019 r. Udział w konkursie jest bezpłatny.

Zgłoszenia konkursowe oceni Jury w składzie Adam Wąsik (Pracownia EB GoldenLine), Szymon Motławski (Pracownia EB GoldenLine), Marta Pawlak – Dobrzańska (Great Digital), Zyta Machnicka (Lightness), Urszula Zając-Pałdyna (HRnaobcasach.pl) oraz Iwona Grochowska (Nais), Katarzyna Młynarczyk (Socjomania).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W poprzedniej edycji konkursu Jury wyróżniło nominacjami ponad 30 pracodawców. Statuetkę i tytuł EB Kreator 2017 otrzymały firmy Apptension, Kwiaty&Miut, PwC Polska, IKEA Retail, Capgemini Polska oraz McDonald’s Polska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ogłoszenie wyników konkursu oraz rozdanie statuetek odbędzie się 28 marca w warszawskim Teatrze Capitol.

Patronami medialnymi wydarzenia są NowyMarketing, Ligtness, Personel Plus, HRnews, PRoto i employerbranding.pl.