Julia Nowak oraz Alek Frydrych nowym teamem kreatywnym w oS3

Do działu kreacji w agencji oS3 dołączył nowy team kreatywny. Julia Nowak (art director) oraz Alek Frydrych (copywriter), którzy będą odpowiedzialni za tworzenie konceptów kreatywnych dla nowych klientów agencji.
O autorze
1 min czytania 2019-01-28

Powołanie nowego zespołu kreatywnego to kolejny krok w długofalowej strategii rozwoju firmy, która pozwoli na bardziej kompleksowe i interdyscyplinarne podejście do projektów i obsługi klienta.

– Julia i Alek to specjaliści w swoich dziedzinach, którzy mogą pochwalić się ciekawym portfolio. Jako zespół stanowią duże wzmocnienie dla agencji, w której łączymy myślenie kreatywno-strategiczne z aspektami technologicznymi – mówi Michał Kobierzewski, executive creative director w agencji oS3.

Julia Nowak, która pracuje na stanowisku art director, wcześniejsze doświadczenie zdobywała w Gutenberg Networks (grupa DDB) i agencji Walk – tworzyła projekty dla taki marek jak McDonald’s, Tchibo, Browary Warszawskie czy Orlen Maraton.

Julia studiowała scenografię na Central Saint Martins University of the Arts London. Do najważniejszego dorobku w jej karierze zawodowej należy kampania dla marki About You. Prywatnie Julia rozwija pasję do fotografii, malarstwa i projektowania kolaży.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Alek Frydrych z branżą reklamową związany jest od 10 lat. Co ciekawe, zaczynał w Leo Burnett jako web designer. Związany był m.in. z Scholz&Friends, Change Integrated, Walk Digital, czy Grey Group. W tym czasie zdobył kilkadziesiąt nagród na festiwalach reklamowych w Polsce i na świecie. Znalazły się wśród nich m.in. Grand Prix KTR, Grand Prix Innovation i Grand Prix Kreatura, a także złote bębenki na festiwalu Golden Drum czy brązowy Lew na Cannes Lions. Od 4 lat uczestniczy również w obradach jury KTR i Young Creatives.

Julia Nowak i Alek Frydrych dołączyli do zespołu kreatywnego oS3, za który odpowiadają Michał Kobierzewski, executive creative director oraz Radek Dudzic, creative director.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się