Zakupy przez Internet gwarantują komfort oraz oszczędność coraz cenniejszego czasu. Właśnie dlatego stale zyskują one na popularności i stają się częstszym wyborem wśród konsumentów. Według raportu „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce”, odsetek internautów robiących zakupy online wzrósł w poprzednim roku do 56 proc. Škoda, stawiając na pierwszym miejscu zmieniające się potrzeby klientów, już wkrótce uruchomi innowacyjną na polskim rynku platformę online oferującą samochody w leasingu.
Nowością, którą wraz z platformą zaprezentuje marka, jest leasing konsumencki. Teraz klient indywidualny, podobnie jak biznesowy, będzie mógł wziąć na określonych przez siebie warunkach samochód w leasing. Platforma oferującą online samochody marki Škoda w leasingu dostępna będzie pod koniec lutego.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024