„Bierz życie za rogi” – Andrzej Bargiel w nowej kampanii Banku Pekao S.A.

„Bierz życie za rogi” to hasło przewodnie nowej kampanii Banku Pekao S.A. Została w niej wykorzystana postać wybitnego himalaisty i skialpinisty Andrzeja Bargiela. Inspiracją dla stworzenia kampanii było docenienie ambitnych pomysłów i śmiałych planów Polaków.
O autorze
1 min czytania 2019-02-20

Bank z Żubrem w logo rozpoczyna nową kampanię produktową, w której pokazuje, że jest nowoczesną instytucją idącą z duchem czasu. Kampania „Bierz życie za rogi” ma pokazać, że bank zmienia się z myślą o ludziach ambitnych, przekraczających własne możliwości. Inspiracją dla klientów Pekao ma być Andrzej Bargiel, osoba, która własnym doświadczeniem pokazała, co tak naprawdę znaczy wziąć życie za rogi. To właśnie on, jako pierwszy zjechał na nartach z K2. Pekao było sponsorem tej wyprawy.

– Mamy najlepsze narzędzia, by przejść od słów do czynów. Wprowadzamy międzynarodowe standardy działania i codziennie staramy się bardziej, by oferować coraz lepsze i bardziej innowacyjne produkty oraz usługi – mówi Marcin Marjański, dyrektor departamentu marketingu, komunikacji i badań Pekao i dodaje, że bank pragnie wspierać swoich klientów by szli własną drogą i realizowali śmiałe plany. – Tacy Polacy są dla nas inspiracją i motorem zmian, a my jako bank wspieramy klientów w podążaniu ich własną drogą. Z myślą o nowych klientach powstają atrakcyjne produkty, które komunikujemy w nowej kampanii – dodaje Marjański. Pekao w swojej nowej kampanii chce również promować wartości takie jak polskość, przekraczanie granic, wytrwałość w dążeniu do celu.

Bank w pierwszej odsłonie nowej kampanii chce dotrzeć do klientów z ofertą Konta Przekorzystnego. Za jego założenie Pekao oferuje bonus w wysokości 100 zł. Dodatkowo za umieszczenie środków na Koncie Oszczędnościowym klienci Pekao mogą liczyć przez 6 miesięcy na oprocentowanie 3% w skali roku.

Kampania reklamowa Banku Pekao S.A. ruszyła 20 lutego i będzie prowadzona w ogólnopolskich telewizjach, kinach sieci Cinema City, komunikacji miejskiej, m.in. autobusach w największych miastach, mediach społecznościowych oraz internecie. Media zostały zakupione przez Fullsix Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj