Pościele moich byłych: Martin Stankiewicz w kolejnej produkcji we współpracy z marką IKEA

Pościele moich byłych: Martin Stankiewicz w kolejnej produkcji we współpracy z marką IKEA
Popularny youtuber Martin Stankiewicz stworzył film „Pościele moich byłych”, który jest kolejną produkcją przygotowaną na potrzeby kampanii marki IKEA. Tym razem tematem filmu jest sypialnia.
O autorze
1 min czytania 2019-02-28

Pamiętacie zabawny film o wypadzie faceta do marketu IKEA, który zdobył ponad 2 mln wyświetleń na YouTubie? Była to produkcja Martina Stankiewicza, stworzona w ramach współpracy z marką IKEA.

Teraz youtube powraca z kolejnym filmem – „Pościele moich byłych” – opowiadającym o przygodach pary, która podjęła decyzję o wspólnym zamieszkaniu. „Kiedy on, ze swoim bagażem, wprowadza się do sypialni, w której jest już… jej bagaż doświadczeń. Czy to zawsze wychodzi? Słodko-gorzka historia związkowych relacji pewnej dziewczyny i jej facetów. Czy bohaterka nauczona błędami poprzednich związków będzie potrafiła wreszcie zbudować coś trwałego i pozbawionego wad? “ – czytamy w opisie filmu.

Materiał „Pościele moich byłych” jest elementem nowej odsłony kampanii IKEA „Niech żyje dom!”, w której marka uchyla drzwi do sypialni i odczarowuje tabu dotyczące tej przestrzeni.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zachęcamy do sprawdzenia również innej produkcji Martina Stankiewicz. Z kolei tutaj przedstawiamy, jak #OdKulis wyglądała realizacja tego materiału.

Słuchaj podcastu NowyMarketing