Ubisoft, Traficar i Microsoft ruszają z kampanią na rzecz ochrony środowiska i walki ze smogiem

Na 2 tygodnie przed premierą gry Tom Clancy’s The Division 2, Ubisoft ogłosiło akcję specjalną dla fanów wirtualnej rozrywki, ochrony środowiska i aktywizacji społeczności w miastach. Dzięki współpracy z Traficar i Microsoft powstaną zespoły lokalnych agentów, mających działać dla dobra środowiska.
O autorze
1 min czytania 2019-02-28

Tom Clancy’s The Division 2 to gra przedstawiająca obraz Waszyngtonu po wybuchu pandemii – rozprzestrzeniający się wirus sprawił, że piękne miasta zmieniły się w postapokaliptyczny krajobraz. W dobie poważnych problemów ze smogiem i zanieczyszczeniem środowiska, fabuła gry nie wydaje się już być tak odrealniona. By zwrócić uwagę na problem i zachęcić do ekologicznych zachowań, Ubisoft wraz z partnerami zachęca do wstąpienia w szeregi The Division 2. Nabory ruszają jutro, a by wziąć udział w misji – wystarczy zgłosić się do konkursu.

Jednym ze sposobów na redukcję CO2 w powietrzu jest zmniejszenie ilości aut w miastach. Warto korzystać z publicznego transportu lub takich rozwiązań jak Traficar – dzięki temu każdy może mieć auto, gdy go potrzebuje, a jeden samochód może służyć więcej niż jednemu kierowcy. Już od jutra na ulice sześciu dużych aglomeracji w Polsce (Warszawy, Wrocławia, Krakowa, Katowic, Poznania i Trójmiasta) wyjadą specjalnie oznakowane auta The Division 2, które będzie można odnaleźć także dzięki aplikacji Traficar. Każdy, kto zbierze zespół od 3 do 5 agentów, odbędzie wspólny, grupowy przejazd, a następnie udostępni na swoich kanałach Social Media zdjęcie z takiej podróży, otrzyma nagrodę gwarantowaną dla siebie i swoich agentów – maski antysmogowe*.

Udział w pierwszym etapie misji uprawnia do walki o jeszcze cenniejsze nagrody. Od 8 do 14 marca zespoły mają czas na realizację drugiego zadania – tym razem muszą zrobić coś dobrego dla swojego miasta. Może to być zarówno zasianie trawy na wydeptanej osiedlowej ścieżce, jak i odpowiednia segregacja śmieci. Tutaj agenci mogą wykazać się kreatywnością – liczy się pomysł i wykonanie! Dowodem z misji ma być zdjęcie zamieszczone na swoim profilu na Facebooku lub Instagramie. Najlepsze drużyny zostaną nagrodzone:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Najlepszy zespół – konsole Xbox One / karty Xbox Live / limitowane edycje gry
  • II miejsce – dwa wyróżnione zespoły – karty Xbox Live i gry
  • III miejsce – trzy wyróżnione zespoły – gry

15 marca, w dzień, gdy gra Tom Clancy’s The Division 2 pojawi się w sklepach, kapituła wyłoni najlepsze, najbardziej kreatywne zespoły. Wyniki ogłoszone zostaną kolejnego dnia. Szczegóły akcji i regulamin konkursu dostępne będą na oficjalnym profilu Facebook gry Tom Clancy’s The Division.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

*do wyczerpania zapasów