Marcin Dorociński pokazał swój zniszczony dom w ramach kampanii WWF

Marcin Dorociński pokazał swój zniszczony dom w ramach kampanii WWF
Polski aktor Marcin Dorociński opublikował filmik, w którym pokazał swój całkowicie zniszczony dom. Jak się okazało, była to zapowiedź tegorocznej kampanii WWF „Ty też niszczysz swój dom”, która ma za zadanie zwrócić uwagę na udział każdego z nas w procesie niszczenia planety.
O autorze
1 min czytania 2019-03-04

28 lutego br. Marcin Dorociński zamieścił na swoich profilach w mediach społecznościowych film, w którym pokazał kompletnie zniszczony dom. Krótko po tym w internecie zawrzało. Fani oraz media zastanawiali się, kto mógł wyrządzić taką szkodę aktorowi. Szybko jednak okazało się, że całe zajście jest elementem tegorocznej kampanii WWF.

Celem akcji „Ty też niszczysz swój dom” jest zwrócenie uwagi na udział każdego z nas w procesie niszczenia planety, która jest naszym domem. Oficjalny spot kampanii został opublikowany 1 marca br. i wystąpił w nim Marcin Dorociński. W filmie aktor niszczy sprzęt elektroniczny i meble, rozrzuca po całym pokoju przedmioty, dewastuje rośliny, rozpyla farbę na ścianach i na koniec próbuje wszystko spalić. Pokój w spocie symbolizuje środowisko naturalne, w którym żyjemy. Z kolei postać głównego bohatera obrazuje postawy każdego, kto na co dzień poprzez konsumpcyjny styl życia niszczy przyrodę. „Dziwi Cię to? Ty też to robisz!” – podsumowuje w spocie zniszczenia Dorociński. Aktor dodaje również, że nie jest za późno, aby przestać niszczyć i zacząć naprawiać.

Co więcej, organizacja zachęca również do dołączenia do akcji przez podjęcie osobistych zobowiązań i zmianę nawyków na ekologiczne. Oficjalnym hashtagiem akcji #nieniszczedomu, użytkownicy Instagrama mogą opisywać swoje zdjęcia prezentujące, jak dbają o środowisko naturalne.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W 2018 roku WWF było inicjatorem kampanii #TooLaterGram na Instagramie, w której influencerzy podróżniczy pokazywali zdewastowane ludzką obecnością piękne góry, plaże czy rafę koralową.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na czas trwającego w 2018 roku w Katowicach szczytu klimatycznego ONZ COP24 pandę w logo WWF zastąpił zmieniający się wizerunek ludzkiej twarzy – to część edukacyjnej kampanii WWF Polska. Jej celem jest szerokie uświadomienia realnego zagrożenia ludzkiego gatunku w związku ze zmianami klimatycznymi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się