Starcom po wygranym przetargu będzie nadal zajmował się planowaniem i zakupem wszystkich mediów do kampanii reklamowych produktów firmy Lindt & Sprüngli na polskim rynku.
– Zaproponowana przez Starcom strategia komunikacyjna najlepiej odpowiadała na cele biznesowe naszej firmy. Łączyła sprawdzone już w budowaniu marki podejście komunikacyjne z nowymi pomysłami, które powinny przybliżyć polskiemu konsumentowi brand Lindt poprzez submarki Lindor i Excellence – powiedziała Beata Kłęk, marketing director w Lindt & Sprüngli Polska.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W postępowaniu przetargowym wzięły udział łącznie trzy agencje mediowe. Ich nazwy nie zostały ujawnione. Koordynacją przetargu zajmowała się firma audytorska Media Strategy. Wartość oraz czas obowiązywania kontraktu nie zostały ujawnione.