Tomasz Gazda pochodzi z Łodzi. Pierwotnie pracował jako archeolog, ale od 2002 r. wykonuje zawód copywritera. Zdobywał doświadczenie w wielu warszawskich agencjach reklamowych, promując produkty i marki wielu kategorii. Ostatnio pracował w agencji Saatchi & Saatchi IS, między innymi dla Toyoty, Visy i Carrefoura. Dodatkowo pisze scenariusze seriali, komiksów i filmu.
Grzegorz Święcicki kiedyś planował, że zostanie astrofizykiem, ale zaczął rysować. Pracował dla wielu warszawskich agencji reklamowych, reklamując wszystko, od masła po samochody. Poprzednio pracował w agencji Saatchi & Saatchi IS, dla takich marek jak m.in. Toyota, Visa i Carrefour. W wolnych chwilach – plakacista.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024