Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tomasz Gazda i Grzegorz Święcicki nowym teamem kreatywnym w Leo Burnett

Z początkiem marca br. szeregi zespołu agencji Leo Burnett zasilił nowy team kreatywny – Tomasz Gazda i Grzegorz Święcicki.
O autorze
0 min czytania 2019-03-15

Tomasz Gazda pochodzi z Łodzi. Pierwotnie pracował jako archeolog, ale od 2002 r. wykonuje zawód copywritera. Zdobywał doświadczenie w wielu warszawskich agencjach reklamowych, promując produkty i marki wielu kategorii. Ostatnio pracował w agencji Saatchi & Saatchi IS, między innymi dla Toyoty, Visy i Carrefoura. Dodatkowo pisze scenariusze seriali, komiksów i filmu.

Grzegorz Święcicki kiedyś planował, że zostanie astrofizykiem, ale zaczął rysować. Pracował dla wielu warszawskich agencji reklamowych, reklamując wszystko, od masła po samochody. Poprzednio pracował w agencji Saatchi & Saatchi IS, dla takich marek jak m.in. Toyota, Visa i Carrefour. W wolnych chwilach – plakacista.