Lollapalooza to amerykański festiwal, który odbywa się co roku w Chicago. Od innych wydarzeń muzycznych różni się tym, że cały swój line-up ogłasza jednego dnia. W tym roku organizatorzy festiwalu postanowili zaprezentować artystów w nieco nietypowy sposób.
Wstępem do ogłoszeń był trwający niecałe 15 minut filmik, przeprowadzony w formie swego rodzaju teleturnieju. Wzięły w nim udział psy, które podczas zabawy stopniowo zdradzały wizerunki artystów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jak się okazało, owe pieski są podopiecznymi fundacji PAWS Chicago i czekają na nowych właścicieli. Za pomocą tej akcji, Lollapalooza oraz organizacja chciały zwrócić uwagę na problem porzuconych zwierzaków, oczekujących na adopcję.
PS
PetMe to aplikacja australijskiego schroniska PetRescue. Za pomocą sztucznej inteligencji dobiera psy do adopcji, na podstawie zdjęć czworonogów zamieszczonych na Instagramie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Adopcja psa jest trudną decyzją, bo jak dopasować zwierze, kiedy tak naprawdę nic o nim nie wiemy, a wyboru dokonujemy poprzez rasowe preferencje i urzekające pyszczki zwierząt. Spotify wpadło na pomysł, jak sprawdzić, czy pies którego wybrałeś, jest Ci pisany!