Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Microsoft zakazuje żartów z okazji prima aprilis

Microsoft zakazuje żartów z okazji prima aprilis
Szef marketingu Microsoft wysłał do wszystkich pracowników firmy maila, w którym poprosił ich o powstrzymanie się od robienia sobie żartów w dniu 1 kwietnia. Jego zdaniem jakiekolwiek dowcipy mogą przynieść firmie tylko same szkody.
O autorze
0 min czytania 2019-03-28

zdjęcie: depositphotos.com

Chris Capossela, szef marketingu w firmie Microsoft, w tym roku poprosił swoich współpracowników o powstrzymanie się od robienia jakichkolwiek dowcipów osobom wewnątrz firmy oraz swoim partnerom biznesowym w dniu 1 kwietnia. Mail z taką treścią trafił do wszystkich pracowników firmy.

Mimo że Capossela nie uważa prima aprilis za coś złego, to jego zdaniem robione z tej okazji żarty mogą przynieść więcej szkód niż korzyści. Chodzi w tym przypadku o straty wizerunkowe, na które, zdaniem menedżera, branża technologiczna jest szczególnie narażona.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jakie psikusy zrobiły marki w 2018 roku z okazji prima aprilis?

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

A tu podsumowanie markowych psikusów z 2016 roku 😉

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się