PUMA z topowymi fotografami organizuje foto-spacery po Warszawie – #streetmeetwarsaw

#streetmeetwarsaw to nowa inicjatywa marki Puma skierowana do pasjonatów fotografii miejskiej. W lutym ogłoszono instagramowy konkurs pod tym samym tagiem, a następnie z 1 400 zgłoszeń wybrano 10 najlepszych uczestników, którzy zostali zaproszeni na foto-spacer z czołowymi polskimi fotografami.
O autorze
1 min czytania 2019-03-28

Wybór nie był prosty, ale czuwali nad nim prezentujący różnorodne techniki fotografii, ambasadorzy projektu:

  • Katarzyna Milewska, specjalizuje się w fotografii sportowej;
  • Paweł Fabjański, stworzył wiele kampanii reklamowych, okładek albumów muzycznych oraz konceptualnych projektów artystycznych;
  • Miłosz Rebeś, od lat dokumentuje deskorolkowy świat oraz niesamowitą miejską architekturę;
  • Michał Chojnacki, na swoim koncie ma współpracę z wieloma markami streetwearowymi i hip-hopowymi, dla których tworzył lookbooki i edytoriale;
  • Wojtek Koziara, upodobał sobie reportaż, fotografuje koncerty oraz swoje podróże;
  • Zulu Kuki, odkrywca nietypowych miejskich przestrzeni, w które bezbłędnie wkomponowuje sylwetki modeli.

23 marca w Warszawie, odbył się pierwszy foto-spacer z serii #streetmeetwarsaw. Do udziału w wydarzeniu zaproszono gościa z zagranicy, Little Shao. Fotograf na co dzień mieszkający w Paryżu, ambasador Nikon x Profoto x Lowepro x Surface Pro 4. Shao specjalizuje się w fotografii ruchu, przede wszystkim tańca (sam jest bboyem).

Zwycięzcy konkursu, mieli szanse spotkać się z siedmioma głównymi ambasadorami projektu i spędzić z nimi dzień w ich ulubionych fotograficznych warszawskich lokacjach. Każdy z ambasadorów poprowadził krótki foto-warsztat, opowiedział o swojej technice pracy, a następnie przez cały dzień zapewniał techniczne i merytoryczne wsparcie dla uczestników. Grupa odwiedziła między innymi: parking Domu Handlowego VITKAC, Elektrownię Powiśle czy Bulwary Wiślane.

Do dyspozycji fotografów, na każdej lokacji, byli również modele – Karolina Gilon, prezenterka TV i modelka oraz Dawid Rostkowski, tancerz, bboy, lepiej znany pod pseudonimem Bboy Minigun. Na warszawskie ulice Karolina i Dawid wyszli w street-style’owych stylizacjach PUMA, a głównym produktem wykorzystanym w sesji był kultowy już model butów z lat 80. – RS-X pochodzący z najnowszej kolekcji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas całego dnia powstała niezliczona ilość zdjęć, które obejrzeć można między innymi na Instagramie pod tagiem #streetmeetwarsaw. Każdy z uczestników przedstawił swoje, unikalne spojrzenie na tą samą przestrzeń oraz modeli.

Marka PUMA obecna była na wszystkich etapach komunikacji – od sesji zdjęciowych z foto-ambasadorami, które stanowiły start aktywacji, poprzez brandowane gadżety rozdawane uczestnikom wydarzenia (specjalnie przygotowane paski oraz mapki) i stylizacje modeli, aż po finalnie stworzony content zdjęciowy, który publikowany jest na kanałach social media ambasadorów oraz uczestników wydarzenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W najbliższym czasie przewidziana jest kolejna edycja projektu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za pomysł kreatywny, współpracę z fotografami, organizacje wydarzenia oraz komunikacje social media & PR odpowiedzialna jest agencja teal.