Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lidl rusza ze sklepem internetowym

Lidl rusza ze sklepem internetowym
Lidl Polska zwiększa dostępność swoich produktów i uruchamia sklep internetowy. Na stronie www.Lidl-sklep.pl klienci będą mogli kupić produkty przemysłowe m.in. tekstylia, akcesoria kuchenne, AGD, sprzęt elektroniczny czy narzędzia. Oferta produktowa będzie zmieniać się aż trzy razy w tygodniu.
O autorze
2 min czytania 2019-04-03

Lidl Polska od początku funkcjonowania w Polsce rozwija swoją działalność tak, aby zakupy w sklepach sieci były coraz bardziej komfortowe. Lidl-sklep.pl zdecydowanie zwiększy dostępność produktów oraz ułatwi dokonywanie zakupów – szczególnie klientom, którzy dotychczas nie mieli sklepu Lidl w pobliżu miejsca zamieszkania. Obecnie sklep internetowy znajduje się w fazie testów, jednak już niedługo witryna zostanie oficjalnie otwarta.

Za pośrednictwem sklepu internetowego klienci będą mogli kupić artykuły przemysłowe w atrakcyjnej, niskiej cenie. W momencie startu witryny w ofercie będzie ponad 650 produktów, jednak następnie ich liczba będzie systematycznie wzrastać. W sklepie kupimy zarówno produkty marek własnych – m.in. narzędzia Parkside, tekstylia damskie Esmara, odzież sportową Crivit czy sprzęt AGD Silvercrest – jak i marki producentów.

W ramach Lidl-sklep.pl dostępny będzie asortyment przemysłowy i będzie on zbieżny z ofertą sklepu stacjonarnego. Dodatkowo będą pojawiać się oferty specjalne – dostępne tylko przez Internet. Oferta produktowa w sklepie internetowym Lidl Polska będzie zmieniać się trzy razy w tygodniu – w poniedziałek, czwartek i sobotę.

– Od początku naszej działalności w Polsce naszym celem jest oferowanie wysokiej jakości produktów w atrakcyjnej, niskiej cenie. Cieszymy się, że dzięki Lidl-sklep.pl dostęp do nich będzie jeszcze prostszy. Pracowaliśmy nad tym projektem od pewnego czasu, w tworzenie go były zaangażowane koleżanki i koledzy z wszystkich działów naszej firmy. Wierzymy, że sklep internetowy będzie cieszył się dużą popularnością zarówno wśród naszych stałych jak i nowych klientówpodsumowuje Piotr Rogowski, Członek Zarządu Lidl Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lidl jest wszędzie

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za zakupy w Lidl-sklep.pl klienci będą mogli dokonywać płatności przelewem internetowym, kartą płatniczą oraz Blikiem. Zamówione produkty będą dostarczane przez kurierów firmy InPost oraz Geis pod wskazany adres w całej Polsce. Zamówienia będą dostarczane do klienta w czasie do 3 dni roboczych od dokonania zapłaty za zamówienie. Koszt dostawy za zakupy do 149 zł będzie płatny 9,99 zł, a powyżej kwoty 149 zł produkty będą dostarczane bezpłatnie. Klient będzie miał 30 dni na zwrot zakupów. Zwrot będzie bezpłatny przy skorzystaniu z usług Poczty Polskiej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji znajduje się na www.lidl-sklep.pl.

PS

Lidl Polska kontynuuje rewolucję w temacie opakowań. W ofercie sieci pojawią się warzywa i owoce w opakowaniach biodegradowalnych i kompostowalnych przemysłowo. Klienci będą mogli zakupić m.in. BIO ziemniaki, BIO cebulę lub BIO marchew w pełni nadających się do recyklingu opakowaniach.

PS2

Jakie najciekawsze akcje przeprowadziła w 2018 roku marka Lidl? Które kanały komunikacji marketingowej były dla marki najważniejsze? Jaki budżet przeznacza na działania online? Jak zmieni się to w 2019 roku?