Zaplanowane działania mają na celu zachęcenie odbiorców do przekazania 1% swojego podatku na Centrum Praw Kobiet. Przygotowane przez agencje aktywności pokazują, w jaki sposób organizacja wykorzystuje otrzymywane środki finansowe, by wesprzeć kobiety znajdujące się w trudnych sytuacjach życiowych. Hasło przewodnie kampanii brzmi: „Żeby móc działać na 100%, potrzebujemy Twojego 1%”.
W przygotowanych na potrzebę projektu spotach wideo zobaczymy sceny, w których osobom doznającym przemocy udzielana jest pomoc prawna lub psychologiczna. Jednak z powodu braku środków finansowych zostaje ona przerwana.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania rusza na początku kwietnia br. i potrwa miesiąc. Za strategiczno-kreatywną koncepcję projektu oraz całościową jego realizację w tym: stworzenie spotów wideo oraz content marketing odpowiada agencja K2.