Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Centrum Praw Kobiet startuje z kampanią zachęcającą do przekazania 1%

Centrum Praw Kobiet ruszyło z kampanią zachęcającą do przekazania 1%, prowadzoną w mediach społecznościowych.
O autorze
0 min czytania 2019-04-05

Zaplanowane działania mają na celu zachęcenie odbiorców do przekazania 1% swojego podatku na Centrum Praw Kobiet. Przygotowane przez agencje aktywności pokazują, w jaki sposób organizacja wykorzystuje otrzymywane środki finansowe, by wesprzeć kobiety znajdujące się w trudnych sytuacjach życiowych. Hasło przewodnie kampanii brzmi: „Żeby móc działać na 100%, potrzebujemy Twojego 1%”.

W przygotowanych na potrzebę projektu spotach wideo zobaczymy sceny, w których osobom doznającym przemocy udzielana jest pomoc prawna lub psychologiczna. Jednak z powodu braku środków finansowych zostaje ona przerwana.

Kampania rusza na początku kwietnia br. i potrwa miesiąc. Za strategiczno-kreatywną koncepcję projektu oraz całościową jego realizację w tym: stworzenie spotów wideo oraz content marketing odpowiada agencja K2.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj