Arena Media, w ramach globalnej współpracy Grupy Havas z marką Hermès Paris, rozpoczęła obsługę mediową klienta na rynku polskim. Współpraca rozpoczęła się w pierwszym kwartale 2019 r. i obejmuje planowanie, zakup i optymalizację kampanii marki w mediach tradycyjnych i digitalowych. Hermès Paris to luksusowa marka butików z odzieżą oraz galanterią, ekskluzywnymi perfumami, a także akcesoriami wyposażenia wnętrz premium, która istnieje na rynku od 1837 r. W 2019 r. planowane jest otwarcie pierwszego butiku Hermès Paris w Polsce.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024