Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Polski grafik promuje się zmieniając polskich aktorów w Avengersów

Polski grafik promuje się zmieniając polskich aktorów w Avengersów
Z okazji premiery filmu „Avengers: Koniec gry”, polski grafik i ilustrator Adam Lapko postanowił sprawdzić, jak nasi rodzimi aktorzy wyglądali by w rolach Spider-mana, Thora czy Kapitana Ameryki.
O autorze
1 min czytania 2019-04-15

Niewątpliwie zagranie roli superbohatera może wywindować czyjąś karierę na zupełnie inny poziom. W końcu filmy akcji zazwyczaj odnoszą ogromne sukcesy, a jeśli dodamy do tego te produkcje bazujące na komiksach wydawnictwa Marvel, to mamy murowane powodzenie. Nie dziwi więc nikogo fakt, że aktorzy wcielający się w rolę Supermana czy Kapitana Ameryki są obecnie jednymi z najpopularniejszych na świecie.

Z okazji premiery filmu „Avengers: Koniec gry”, Adam Lapko, grafik i ilustrator pochodzący z Gliwic, postanowił sprawdzić, jak w rolach superbohaterów wyglądaliby nasi rodzimi aktorzy, tacy jak Robert Więckiewicz, Maciej Musiał, Tomasz Karolak czy Piotr Stramowski i stworzył ilustracje przedstawiające Polaków jako bohaterów Marvela.

Musimy przyznać, że prezentują się niezwykle obiecująco i świetnie „wchodzą” w rolę. Może nadszedł czas na naszą polską odpowiedź na Avengersów? 😉

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

zdjęcia: facebook.com/ilustratornazlecenie

PS

Wiele marek znanych w Polsce, także tych powstałych w naszym kraju, działa pod obcojęzycznymi nazwami. A jakby przetłumaczyć je na język polski? Czy będą brzmieć i wyglądać równie zachęcająco?

PS2

Miód pitny Wściekła Pszczoła, produkty roślinne Z Gruntu Dobre, salon masażu Masarnia, batoniki Anusie Kakao XXL, piwo Dla Paskudnych Pijaków – wśród polskich marek można znaleźć prawdziwe perełki i antyperełki nazewnicze. Które z nich warto pochwalić za wyróżniającą się nazwę i branding, a które wręcz przeciwnie?