45 tys. osób na żywo decydowało o wyglądzie tworzonej ilustracji w ramach projektu Reserved

Marka Reserved połączyła siły z artystką Renatą Krawczyk, czego efektem był live art, który w ostatni weekend kwietnia odbył się na InstaStories marki i artystki. Nie byłoby w tym nic nietypowego, gdyby nie fakt, że to obserwatorzy zadecydowali o finalnym kształcie ilustracji.
O autorze
1 min czytania 2019-05-06

Ilustrator Day to pierwsza aktywacja tego typu na polskim Instagramie. Zaangażowało się w nią ponad 45 tysięcy osób! Aktywacja trwała przez cały dzień, od 9:00 do 20:00. Inspiracją do jej stworzenia była narracja alternatywna, w której to ludzie decydują, jak mają potoczyć się dalsze losy bohatera. Do tej pory tego typu realizacje znane są głównie z seriali i reality show.

W tym przypadku główną rolę zagrała ilustratorka Renata Krawczyk, której prace można określić mianem magicznego realizmu. Jej styl, w którym często pojawiają się motywy roślinne, świetnie zgrał się z kolekcją Bohemian, łączącą styl boho z modnymi, zwierzęcymi wzorami. Rzeczy z kolekcji, która stanowiła tło całej akcji są aktualnie dostępne w sprzedaży w sklepie online marki.

Przed obserwatorami było pięć wyborów, m.in. od jakiego głównego motywu rozpocząć rysowanie, jakie dodatkowe elementy powinny pojawić się na ilustracji, czy za pomocą jakich szczegółów wykończyć pracę. Pojawił się również lifestyle’owy akcent – wybór smaku kawy, jaki powinna wybrać artystka podczas rysowania. Na każdy wybór obserwatorzy mieli godzinę. Po tym czasie ogłaszano wynik, a ilustratorka kontynuowała swoje działania. Głosy oddawało średnio 1800 osób. Najmocniejsze zaangażowanie przy wyborach to ponad 3380 osób!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To nie ostatnia ciekawa akcja planowana na profilu Reserved, dlatego warto śledzić profil i InstaStories marki na bieżąco.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za pomysł kreatywny oraz jego realizacje odpowiedzialna jest agencja teal.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się