Podkarpackie. Pełne zachwytów – rusza kampania promująca podkarpacką turystykę

Podkarpackie. Pełne zachwytów – rusza kampania promująca podkarpacką turystykę
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna ruszyła z kampanią online pod hasłem „Podkarpackie. Pełne Zachwytów”, której celem jest ukazanie atrakcji turystycznych Podkarpacia.
O autorze
1 min czytania 2019-05-07

Celem działań promocyjnych akcji „Podkarpackie. Pełne Zachwytów” jest ukazanie Podkarpacia jako idealnej i niestandardowej destynacji do wypoczynku z rodziną. Drugie założenie to prezentacja piękna natury, krajobrazów i atrakcji turystycznych tego regionu, które świetnie prezentują się na zdjęciach. 

Kampania „Podkarpackie. Pełne Zachwytów” zakłada szereg różnorodnych działań. We wtorek 30 kwietnia ruszył konkurs fotograficzny, w którym mogą wziąć udział zarówno pasjonaci fotografii, jak i zwykli amatorzy. Prace oceniać będzie jury, którego szeregi zasilą wybitni fotografowie: związany z magazynem National Geographic Marek Arcimowicz oraz zdobywca International Photography Awards, pochodzący z Krosna Przemysław Niepokój-Hepnar.

W każdy wtorek na facebookowym profilu Podkarpackie.Travel będą publikowane posty z poradnikiem, jak zrobić piękne zdjęcia z wakacji.

PROT zaangażował również do akcji blogerów parentingowych, twórców bloga OCZEKUJAC.PL, którzy będą relacjonować swoje podróże po województwie w social mediach. Na Facebooku, Instagramie i blogach powstanie w sumie ok. 30 wpisów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kampanię będą również zaangażowani influencer marketerzy z portalu Indahash. 

Całość potrwa do końca listopada 2019 roku, którą zamknie wyjątkowa publikacja, Album Pełen Zachwytów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Harmonia, przyroda, natura, zieleń – region podlaski podbija serca Internautów pięknymi zdjęciami przyrody, zachęcającymi do zwolnienia tempa życia i wyciszenia się poza miejską dżunglą.

PS2

Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polska Organizacja Turystyczna zaprosiły do Polski siedmiu wpływowych wideoblogerów z całego świata, by w ramach akcji #VisitPolandpromowali nasz kraj.

PS3

Skibidi ła pa pa! Ta piosenka w ubiegłym roku podbiła serca internautów i tancerzy-amatorów. Przeróbki, parodie i własne choreografie zalały internet, a trend urósł już do rangi międzynarodowego tanecznego challenge. Teraz w dzikie pląsy zaangażowały się również polskie miasta.

PS4

W CNN i BBC ruszyła emisja spotu „Don’t invest in Łódź“ zachęcającego zagranicznych inwestorów do lokowania kapitału właśnie w tym mieście.

PS5

Port Lotniczy Łódź we współpracy z Promuje Łódzkie i Ryanairem zaprosił do Łodzi trzech popularnych youtuberów podróżniczych z Wielkiej Brytanii, którzy odkrywają największe atrakcje miasta.