Decyzja o wyborze Starcomu i MSL do obsługi marki eSky.pl w obszarze komunikacji marketingowej zapadła w wyniku przetargu, w którym oprócz agencji należących do Publicis Groupe brało udział kilka konkurencyjnych podmiotów.
– O wyborze Starcomu i MSL przesądziło przede wszystkim duże doświadczenie agencji na rynku globalnym, a także bardzo wysokie kompetencje. Dodatkowo mogliśmy liczyć na dopasowanie oferty do naszych potrzeb, co było jednym z najbardziej istotnych czynników decydujących o wyborze agencji – komentuje Anna Wiertel, marketing communications director w Grupie eSky.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Pierwszym efektem współpracy jest rozpoczynająca się właśnie kampania reklamowa eSky.pl wykorzystująca telewizję oraz serwisy VOD, którą w najbliższych tygodniach widzieć będą klienci w Polsce, Rumunii oraz Bułgarii. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki oraz pozycjonowanie eSky jako serwisu turystycznego online pierwszego wyboru w decyzjach dotyczących podróży.
– Nieograniczone możliwości podróżowania to hasło doskonale wpisuje się w naszą misję. Inspirujemy ludzi, by poznawali wszystko, co świat ma do zaoferowania”. Na co dzień skupiamy się na tym, by ułatwiać naszym użytkownikom aranżowanie podróży i pokazywać, że podróżowanie jest proste, łatwe i nie musi być drogie – dodaje Anna Wiertel.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kontrakt pomiędzy agencjami Starcom i MSL, a Grupą eSky ma charakter długofalowy. Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg oraz nazwy agencji biorących udział w przetargu, nie zostały ujawnione.
Słuchaj podcastu NowyMarketing