Save Our Species: Lacoste zmienia swoje logo i ratuje wymierające gatunki zwierząt

Save Our Species: Lacoste zmienia swoje logo i ratuje wymierające gatunki zwierząt
„Save Our Species” to nazwa kampanii marki Lacoste, która w tym roku ma swoją drugą odsłonę. W jej ramach brand zmienia swoje charakterystyczne logo przedstawiające krokodyla na wymierające gatunki zwierząt – m.in. wieloryba, rysia iberyjskiego oraz żabę.
O autorze
1 min czytania 2019-05-17

Marka Lacoste rusza z drugą edycją kampanii „Save Our Species”, mającą na celu ratowanie zagrożonych gatunków zwierząt. W ramach akcji brand wprowadził 10 limitowanych koszulek, na których zamiast charakterystycznego logo z krokodylem pojawią się podobizny innych zwierząt. Cały dochód ze sprzedaży trafi na konto Międzynarodowej Unii Ochrony Przyrody.

Co ciekawe, ilość dostępnych koszulek będzie uzależniona od aktualnej populacji danego zwierzęcia, natomiast każdy projekt będzie dostępny w wybranym mieście. Zgodnie z tym w butiku marki w Miami będzie można kupić koszulkę z logo przedstawiającym żabę giganta – tam dostępne będą 132 sztuki. Z kolei w Paryżu znajdziemy t-shirty z rysiem iberyjskim – we francuskim sklepie do kupienia będzie 589 sztuk.

Cała kolekcja trafi do sprzedaży 22 maja.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W grudniu 2018 roku Wyborcza.pl i WWF zorganizowali akcję na rzecz zagrożonych gatunków zwierząt.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nosacz sundajski znany z memów o „polskich Januszach” został zaadoptowany przez polski oddział Xiaomi. Z pozoru to działanie podszyte humorem, w efekcie miało pomóc zagrożonemu gatunkowi.

PS3

Panda Wielka ma jeden z najsłabszych współczynników reprodukcji wśród zwierząt na naszej planecie. Naukowcy i pracownicy zoo w celu sprawdzenia nowych metod zachęcających pandy do rozmnażania się nawiązali współpracę z serwisem PornHub, który nakłaniał użytkowników do przebierania się w stroje pandy podczas miłosnych uniesień. Za każdą przysłaną propozycję filmu, serwis przekazywał 100$ na rzecz organizacji non profit zajmujące się ochroną pand.

PS4

Microsoft w nietypowy sposób postanowił wypromować swoje nowe urządzenie – mysz Precision Mouse. Wykorzystał do tego Warszawskie ZOO, by jednocześnie zwrócić uwagę na gatunki zagrożone wyginięciem.