Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Effie Awards 2013 – nominacje

Do tegorocznej edycji konkursu Effie agencje komunikacji marketingowej oraz reklamodawcy zgłosili 154 kampanie w 20 kategoriach. Prace były oceniane przez 73-osobowe jury pod przewodnictwem Mirosława Godlewskiego, Prezesa Zarządu Netia SA oraz pod opieką 5 przewodniczących grup jurorskich.
O autorze
1 min czytania 2013-09-11

Finalnie tegoroczne jury nominowało do nagród Effie 52 kampanie. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w trakcie Gali EffieAwards 14 października 2013 r. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Tegoroczne obrady on-line poprzedziło spotkanie jurorów i wspólne czytanie briefów oraz dyskusje. Następnie od 8 lipca do 12 sierpnia jury oceniało prace on-line, a w dniu 5 września, podczas obrad off-line (wspólna dyskusja), zagłosowało na nominacje i nagrody w poszczególnych grupach:

  • Gr. 1. Żywność, Art. nieżywnościowe, Napoje, Leki i suplementy diety: przewodniczący grupy – Marcin Kubajczyk, Global OTC Director, Polpharma
  • Gr. 2. Digital, Dobra konsumenckie, E-commerce/e-services/m-commerce, Retail, Usługi: przewodniczący grupy – Bartosz Gołębiowski, Dyrektor Kreatywny i Założyciel, GONG
  • Gr. 3. Pro Bono, Kampanie dot. edukacji społecznej, kampanie CSR, Promocja miejsc i wydarzeń oraz sponsoring kultury i sportu, Media: przewodniczący grupy – Jaromir Sroga, Dyrektor Biura Reklamy, Członek Zarządu, EUROZET
  • Gr. 4. Bankowość, Ubezpieczenia i inwestycje, Telekomunikacja: przewodniczący grupy – Wojciech Pronobis, Dyrektor Departamentu Marketingu Usług Postpaid, T-mobile Polska
  • Gr. 5: Launch, Long term, Limited budget, Media idea: przewodniczący grupy – Piotr Chęcielewski, Wiceprezes Zarządu ds. Marketingu, Carlsberg Polska

Na obu etapach głosowania jury musiało przemyśleć i ocenić prace przyznając punkty w 4 obszarach wymaganych do oceny efektywności kampanii: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, rozwinięcie idei w działania reklamowe oraz efekty komunikacji. Na obu etapach oglądano również prace kreatywne i przesłane przez zgłaszających filmy o kampanii.

Poniżej lista nominacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

NowyMarketing jest patronem medialnym konkursu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing