Gratulujemy odważnym – Pracuj.pl z K2 dopinguje odważnych

Pracuj.pl rozpoczął nową kampanię wizerunkową pod hasłem „Gratulujemy odważnym”, która zachęca Polaków do aktywnego wykorzystywania swojego potencjału zawodowego. Komunikacja obejmie telewizję, Internet oraz outdoor. Za strategię, kreację, realizację kampanii i zakup mediów odpowiada Grupa K2.
O autorze
1 min czytania 2013-09-12

Kampania „Gratulujemy odważnym” skierowana jest do kandydatów szczególnie cenionych na rynku pracy – specjalistów z wysokimi kompetencjami i dużym doświadczeniem zawodowym. Jej celem jest uświadomienie tej grupie pracowników, że warto podejmować ryzyko i decydować się na zmiany, aby osiągnąć satysfakcję ze swojego życia zawodowego.

Od 16 września w telewizji emitowany będzie 30-sekundowy spot, który będzie nadawany m.in. w TVP 1, TVP 2, TVN (w tym m.in. TVN24, TVN Turbo, TVN Style), Discovery oraz Travel Channel, FoxLife i Kino Polska.

Działania online będą prowadzone z wykorzystaniem formatów display oraz wideo, w serwisach biznesowych i lifestyle. Spot reklamowy będzie można zobaczyć także jako pre-roll na YouTube i w wybranych serwisach VOD.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo w największych miastach Polski (Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Łodzi i Wrocławiu) pojawią się siatki wielkoformatowe promujące markę Pracuj.pl.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja K2. Planowaniem i zakupem mediów online zajęła się agencja mediowa K2 Media, a za media planning mediów tradycyjnych odpowiada easy MEDIA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się