Agencje wyłonione przez PGE w przetargu będą zajmowały się realizacją kampanii reklamowych oraz realizacją bieżących projektów marketingowych. Planowane działania w tym zakresie obejmować będą zarówno reklamę ATL, jak i materiały BTL.
Umowa ramowa zawarta będzie na czas określony, czyli na 24 miesiące licząc od momentu podpisania lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na jej realizację, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PGE zamierza zawrzeć umowy ramowe z więcej niż jedną agencją. Czas na złożenie ofert upływa 10 czerwca 2019 r.
Szczegóły na temat postępowania dostępne są pod adresem swpp2.gkpge.pl/app/demand/notice/public/27396/details
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024