Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

PGE uruchomiło przetarg na wybór agencji reklamowych

PGE Polska Grupa Energetyczna uruchomiła przetarg na wybór agencji reklamowych ATL i BTL, z którymi będzie współpracować przez najbliższe dwa lata.
O autorze
0 min czytania 2019-05-28

Agencje wyłonione przez PGE w przetargu będą zajmowały się realizacją kampanii reklamowych oraz realizacją bieżących projektów marketingowych. Planowane działania w tym zakresie obejmować będą zarówno reklamę ATL, jak i materiały BTL.

Umowa ramowa zawarta będzie na czas określony, czyli na 24 miesiące licząc od momentu podpisania lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na jej realizację, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.

PGE zamierza zawrzeć umowy ramowe z więcej niż jedną agencją. Czas na złożenie ofert upływa 10 czerwca 2019 r.

Szczegóły na temat postępowania dostępne są pod adresem swpp2.gkpge.pl/app/demand/notice/public/27396/details

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj