Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jak wprowadzić w życie biznesowe marzenia? Warsztaty Mapa Marzeń Marki już 5 czerwca w Warszawie

Jak wprowadzić w życie biznesowe marzenia? Warsztaty Mapa Marzeń Marki już 5 czerwca w Warszawie
Szukacie inspiracji do rozwoju swojej marki? Już 5 czerwca br. w Akademii Biznesu i Prawa Mody odbędzie się innowacyjny warsztat pracy z pomysłami biznesowymi i strategią marki – Mapa Marzeń Marki prowadzone przez eksperta budowania marki Agę Smektałę.
O autorze
2 min czytania 2019-05-29

Warsztaty Mapa Marzeń Marki skierowane są do osób, które szukają inspiracji do rozwoju swojej marki lub zwyczajnie chcą odciąć się od bieżących presji biznesowych i spojrzeć na potencjał swojego projektu z nową, kreatywną energią. Prowadzone w kreatywny sposób zajęcia pozwolą uczestnikowi zrozumieć DNA swojej marki oraz spojrzeć na nią z innej perspektywy.

– Moją intencją w tworzeniu programu warsztatów było, aby w jednorazowym spotkaniu zawrzeć esencję tego, co dowiedziałam się o budowaniu marki i biznesu podczas mojego 8-letniego doświadczenia pracy w marketingu i sprzedaży na międzynarodowych rynkach dla LVMH – Moët Hennessy Louis Vuitton, a także tego, czego nauczyłam się w od moich nowych klientów, prowadząc działalność edukacyjno-doradczą. Chciałam też połączyć w jednych zajęciach myślenie strategiczne i myślenie intuicyjne. Dlatego wzięłam technikę znaną mi z przestrzeni samorozwoju – „mapę marzeń” i dodałam do niej aspekty biznesowe związane z rozwojem marki – mówi Agnieszka Smektała, eksperta w zakresie budowania marki i pomysłodawczyni warsztatów.  

Zajęcia będą trwały 4 godziny i zostaną podzielone na trzy części:

  1. Część inspiracyjną – poświęconą trendom, gdzie zostaną pokazane konkretne przykłady rozwiązań w tworzeniu jakościowej i innowacyjnej marki.
  2. Część refleksyjną – uczestnik ma szansę w ustrukturyzowany sposób odpowiedzieć sam sobie na kluczowe pytania w związku z rozwijaną przez niego marką, może też wymienić się swoimi spostrzeżeniami z innymi uczestnikami.
  3. Część wizualną – tworzenie intuicyjnego kolażu wizualizującego strategię i DNA marki czy projektu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Warsztaty Mapa Marzeń Marki są nowością w programie Akademii Biznesu i Prawa Mody, skupiającej atrakcyjną ofertę edukacyjną dla osób chcących podnieść swoje kwalifikacje oraz planujących swoją karierę zawodową w sektorze modowym. To właśnie w tym miejscu osoby, które chcą założyć własną markę lub już prowadzą własną firmę odzieżową, przy pomocy specjalistów będą w stanie sprostać problemom, zarówno od strony prawnej, jak i biznesowej.

– W ramach Akademii, poza studiami podyplomowymi, proponujemy tzw. edukację krótkoterminową, czyli różnego rodzaju kursy oraz szkolenia. Jednym z takich kursów są warsztaty Mapa Marzeń Marki. Zajęcia prowadzone przez Agnieszkę Smektałę powodują, że należy się na chwilę zatrzymać, przeanalizować korzyści, koszty oraz ryzyka podejmowanego przedsięwzięcia. W szkoleniach Mapa Marzeń Marki zwykle biorą udział bardzo ciekawi ludzie, co stymuluje gorącą wymianę myśli i doświadczeń oraz znakomity networking. Sama brałam udział już dwukrotnie w szkoleniu Agnieszki i zawsze byłam pod wrażeniem jej profesjonalizmu – mówi Agnieszka Oleksyn-Wajda, kierownik Akademii Biznesu i Prawa Mody.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Warsztaty Mapa Marzeń Marki odbędą się już 5 czerwca br. w Akademii Biznesu i Prawa Mody / Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Więcej informacji znajduje się na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się