Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Interactive Solutions pomaga adidas dostarczyć energii biegaczom

Interactive Solutions kolejny raz wygrała konkurs na obsługę inicjatywy adidas boost, tym razem podczas 35. Maratonu Warszawskiego (29.09.2013). adidas chce dostarczyć energii uczestnikom biegu poprzez szereg specjalnych działań, realizowanych przez agencję w internecie oraz na trasie maratonu.
O autorze
1 min czytania 2013-09-13

Dedykowana aplikacja na Facebooku pozwala znajomym motywować biegaczy na trasie biegu. adidas daje im narzędzia do stworzenia specjalnego dopingu: na customizowanych billboardach rozmieszczonych na trasie biegu ukażą się teksty internautów, znajomi biegaczy mogą zaprojektować na Facebooku i odebrać przed samym maratonem unikalne flagi kibica oraz specjalne opaski boost. Opaski mogą następnie wręczyć zawodnikom, by ci mogli w krytycznych dla swojego biegu momentach odczytać nadrukowane na nich emocjonalne treści i personalizowane wiadomości.

Marketer po raz kolejny udowadnia, że znakomicie zna biegaczy – trasę maratonu podzielono na widoczne strefy odpowiadające etapom biegu i poziomu energii zawodników: Euforia, Rytm, Ściana, Boost. Każda ze stref zawierać będzie motywujące hasła tworzone przez samych kibiców na Facebooku. Ostatnia strefa, nazwana strefą „boost” składać się będzie z większej ilości aktywności, których celem jest dodanie energii w końcowej, najtrudniejszej fazie biegu. adidas ustawia na trasie biegu dmuchane bramy, serię kilkudziesięciu bannerów i adidas Running Spot, mobilne centrum biegowe z DJ-em, grającym wybrane przez maratończyków przed biegiem utwory.

Zobacz ubiegłoroczny wynik współpracy adidas z Interactive Solutions podczas 8. Półmaratonu Warszawskiego:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj