Xbox Lynx – Microsoft wypuszcza na rynek własną linię dezodorantów i płynów pod prysznic

Xbox Lynx – Microsoft wypuszcza na rynek własną linię dezodorantów i płynów pod prysznic
W ramach współpracy z firmą Lynx Microsoft zapowiedział wprowadzenie na rynek własnej linii kosmetyków, w sam raz dla prawdziwych fanów gier na konsolę Xbox.
O autorze
1 min czytania 2019-06-05

To wcale nie jest żart – na rynku już wkrótce będzie można kupić dezodoranty oraz płyny pod prysznic dla mężczyzn ze słynnym iksem – logo marki Xbox. Nowa linia kosmetyków powstanie w ramach współpracy marek Microsoft i Lynx – u nas w kraju znaną jako Axe.

Seria Xbox Lynx będzie składać się z dezodorantów, żelów pod prysznic i antyperspirantów o zapachu „zielonych cytrusów, z aromatami mięty i szałwi oraz  akcentem drzewnych nut paczuli”.

Jak zapowiedziano w oficjalnym oświadczeniu, linia pojawi się już w lipcu br. w Australii i Nowej Zelandii. Na tę chwilę nie wiadomo, czy dostępna będzie również na innych rynkach.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Microsoft w nietypowy sposób postanowił wypromować swoje nowe urządzenie – mysz Precision Mouse. Wykorzystał do tego Warszawskie ZOO, by jednocześnie zwrócić uwagę na gatunki zagrożone wyginięciem.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Lynx, znany w Polsce jako Axe, przygotował krótki tutorial dla mężczyzn z zakresu depilacji. W spocie użyto zjawiska dźwiękowego ASMR, które działa relaksująco na odbiorcę.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się