Ronaldinho wylądował na Planecie Warka

Grał na największych stadionach – od Barcelony, przez Paryż, po Jokohamę. Oklaskiwały go miliony kibiców. Teraz legendarny piłkarz wylądował na Planecie Warka, by przypomnieć fanom futbolową magię nie z tej ziemi.
O autorze
1 min czytania 2019-06-07

Ronaldinho jest w tym roku twarzą kampanii piwa Warka, a od dziś oglądać można najnowszy spot telewizyjny z jego udziałem. Akcja reklamy toczy się na Planecie Warka, gdzie ląduje (dosłownie!) sławny Brazylijczyk. Tam świat mężczyzn rządzi się jasnymi zasadami: piłka nożna, kibicowanie i dobra zabawa to najważniejsze wartości. To miejsce wymarzone dla kochającego życie i piłkę Ronaldinho.

– Kiedy dostałem szansę odwiedzenia Planety Warka, nie wahałem się ani chwili. My, fani futbolu, uwielbiamy spędzać czas z przyjaciółmi, bawić się i pić piwo podczas oglądania meczu. Teraz Planeta Warka jest miejscem, w którym trzeba być! – mówi Ronaldinho o udziale w kampanii. 

Ronaldinho jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych piłkarzy na świecie, który promował polskie piwo. Jego wizerunek jest na opakowaniach Warki, w materiałach promocyjnych i w komunikacji digital. Sam Ronaldinho wystąpił w dwóch spotach telewizyjnych: promującym loterię Warki oraz spocie wizerunkowym, który emitowany jest od 7 czerwca w telewizji. Reklamę można obejrzeć też na kanale WarkaYT.

Kampania telewizyjna z udziałem Ronaldinho to kolejny element komunikacji Warki, która od lat niezmiennie dostarcza Polakom najlepszych piłkarskich emocji. W tym roku są to emocje związane futbolem na światowym poziomie. Warka jest sponsorem UEFA Europa League i wspiera Super Cup 2019, a w loterii promocyjnej można wygrać wyjazd do Stambułu na ten prestiżowy mecz.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W tę kampanię doskonale wpisuje się postać Ronaldinho – zdobywcy m.in. tytułów Piłkarza Roku UEFA i zwycięzcy Ligi Mistrzów. Dzięki niemu jako kibice, jeszcze niedawno doświadczaliśmy niesamowitych emocji na boisku. Teraz jako widzowie możemy podziwiać go w niemniej żywiołowych akcjach na Planecie Warka – mówi Tomasz Hadam, senior brand manager Warki w Grupie Żywiec.

Zdjęcia do reklam z udziałem Ronaldinho realizowane były w Kapsztadzie i Rio de Janeiro. Za produkcję spotu odpowiada Film Produkcja, wyreżyserował go Maciej Kowalczuk. zdjęcia realizował Bartłomiej Kaczmarek, za dźwięk odpowiedzialne było Ztudio&Burza, a postprodukcją zajął się Televisor.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kreację komunikacji przygotowała Agencja 2012, która odpowiada również za działania ATL Warki. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Materiały BTL do kampanii oraz opakowania stworzyła agencja Global Shopper Marketing. Za działania w kanale digital i w social mediach Warki odpowiada agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia Agencja ROOTS.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się