Wybrano nowe władze IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy

11 czerwca 2019 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na Walnym Zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wybrali nowe władze Stowarzyszenia, które będą sprawować swoją funkcję w latach 2019–2021.
O autorze
1 min czytania 2019-06-13

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy działa w Polsce od 1993 r. Aktualnie należy do niego już ponad 130 członków, którzy zgrupowani są w trzech kuriach: marketerów, mediów i proffesional services (agencje). Podczas Walnego Zebrania Członków w dniu 11 czerwca 2019 r. wybrano nowe władze do Zarządu, Rady Nadzorczej i Sądu Dyscyplinarnego IAA Polska.

Skład Zarządu na lata 2019-2021

Marketerzy

  • Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu w mBank S.A.
  • Michał Sobolewski, dyrektor marketingu w randze Członka Zarządu w Play
  • Michał Szaniecki, managing director SEAT & Cupra w Volkswagen Group

Media

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Beata Golubińska, dyrektor zarządzająca w Media Impact (Ringier Axel Springer Polska)
  • Andrzej Karasowski, dyrektor premium TV (Grupa TVN)
  • Arkadiusz Marszałek, strategy lead w Google Poland

Proffesional services

  • Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce
  • Jacek Olechowski, prezes Mediacap SA
  • Agnieszka Sora, dyrektor zarządzająca w Gfk Polonia

Skład Rady Nadzorczej na lata 2019-2021

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Elżbieta Gorajewska, prezes w Nielsen Audience Measurement
  • Małgorzata Rokita, dyrektor marketingu w randze członka zarządu Procter & Gamble
  • Stanisław Janowski, prezes zarządu w Telewizji Polsat
  • Igor Kaleński, prezes grupy BBDO w Polsce oraz global e-commerce lead w Molecular BBDO
  • Paweł Kowalewski, prezes i dyrektor kreatywny agencji Communication Unlimited
  • Marcin Pery, prezes zarządu Gemius SA
  • Jakub Potrzebowski, partner zarządzający w Group One SA

Skład Sądu Dyscyplinarnego na lata 2019-2021

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Isabella Krüger-Pawlowski, prezes zarządu w METRO Advertising
  • Sebastian Podrzycki, country manager w Adtoox
  • Jerzy Straszewski, prezes zarządu Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej

Kolejnym krokiem w formowaniu się nowych władz IAA Polska będzie wybór Prezesa Zarządu oraz Przewodniczącego Rady Nadzorczej. Zgodnie z aktualnie obowiązującym statutem Prezesa wybierają członkowie zarządu ze swego grona, podobnie jest w wypadku wyboru Przewodniczącego Rady Nadzorczej. Pierwsze posiedzenia obu organów kolegialnych zaplanowano na przełom czerwca i lipca.

We władzach Stowarzyszenia znaleźli się przedstawiciele wiodących marketerów, najważniejszych mediów, agencji mediowych, reklamowych i badawczych, a także mniejszych firm zaangażowanych w proces komunikacji marketingowej w Polsce. Taki skład władz IAA Polska pozwala z optymizmem spoglądać w przyszłość w kontekście wzmacniania jego skuteczności w działaniach podejmowanych na rzecz branży komunikacji marketingowej w Polsce – mówi Jerzy Minorczyk, Dyrektor Generalny IAA Polska.