Uber Eats zostanie sponsorem tytularnym francuskiej ekstraklasy piłkarskiej

Uber Eats zostanie sponsorem tytularnym francuskiej ekstraklasy piłkarskiej
Już od sezonu 2019/2020 francuska ekstraklasa Ligue 1 Conforama będzie miała nowego sponsora tytularnego – Uber Eats. Natomiast w dwóch kolejnych sezonach rozgrywki będą nosić nazwę „Ligue 1 Uber Eats”.
O autorze
1 min czytania 2019-06-14

Współpraca z platformą umożliwiającą dowóz jedzenia do klienta została ogłoszona w środę 12 czerwca br. przez przedstawicieli La Ligue de Football Professionnel, czyli jednostkę zarządzającą francuską piłką ligową. Do tej pory sponsorem tytularnym rozgrywek była firma Conforama, oferująca produkty do wyposażenia domu.

Nazwa „Ligue 1 Conforama” będzie oficjalnie obowiązywała jeszcze w tym sezonie, natomiast już w dwóch kolejnych francuska ekstraklasa piłkarska zmieni swoją nazwę na „Ligue 1 Uber Eats”.

– Jesteśmy bardzo dumni, że możemy intensywniej rozwijać francuski futbol dzięki współpracy z marką Uber Eats, która jest już rozpoznawalna na całym świecie. Cieszy nas również fakt, że nasze rozgrywki będą łączone z firmą tak popularną, zwłaszcza wśród młodego pokolenia – powiedział Didier Quillot, dyrektor generalny Ligue 1. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

12 maja br. drużyna piłkarska klubu Juventus zagrała swój pierwszy mecz w nowych koszulkach. Zmiana ta podyktowana była kwestiami marketingowymi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wychodząc na murawę w meczu z Cagliari w 2018 piłkarze Interu zamiast nazwisk na koszulkach mieli nicki z Instagrama. Wszystko za sprawą akcji, którą klub nazwał #InterSocialNight.

PS3

20 stycznia 2017 roku klub piłkarski Juventus zaprezentował swoje nowe logo. Reakcje wielu kibiców były krytyczne. Czy jednak zmiana ta była naprawdę taka straszna? Co na ten temat sądzili eksperci?