– Dziękuję Marcinowi za jego innowacyjne podejście, wkład w codzienną pracę i rozwój PLAY. W tym czasie przeszliśmy drogę od nowicjusza z wielkimi aspiracjami do lidera rynku telefonii mobilnej z jeszcze większymi ambicjami. Zespół PR PLAY, którym kierował, wyznaczył nowy standard komunikacji PR na rynku operatorów sieci komórkowych – powiedział Jean Marc Harion, prezes PLAY.
Pod kierownictwem Małgorzaty Zakrzewskiej, dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej PLAY, zostanie wprowadzony nowy model działania oparty na zaangażowaniu wszystkich członków zespołu departamentu i ekspertów PLAY w relacje z interesariuszami. Nowo powstałe biuro prasowe będzie na co dzień zarządzać relacjami PLAY z mediami pod kierownictwem Ewy Sankowskiej-Sieniek ze wsparciem Katarzyny Tajak-Pietrowskiej. Komunikację wewnętrzną poprowadzi Matylda Walewska-Romanowska, która będzie ściśle współpracować z biurem prasowym.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W zamieszczonym na Youtubie wideo Marcin Gruszka podziękował klientom i współpracownikom, jednak nie podał powodów swojego odejścia.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024