Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Męskie Granie i Roksana Węgiel, czyli muzyczny maj na YouTubie

Maj okazał się kolejnym miesiącem, w którym użytkownicy stawiali przede wszystkim na doznania muzyczne. Powrót Męskiego Grania do rankingu po zeszłorocznych sukcesach okazał się wyjątkowo udany, ponieważ piosenka „Sobie i wam” zadebiutowała na pierwszym miejscu.
O autorze
1 min czytania 2019-06-19

Zwycięzcą majowego rankingu zostało Męskie Granie z utworem Męskie Granie Orkiestra 2019 (Nosowska, Igo, Organek, Zalewski) – Sobie i Wam. Tegoroczna edycja projektu z nowym składem artystów weszła do zestawienia od razu zajmując pierwsze miejsce. Biorąc pod uwagę sukcesy Męskiego Grania z 2018 r., kiedy to piosenka „Początek” utrzymywała pozycję lidera przez 4 miesiące z rzędu, możemy spodziewać się, że i tym razem to dopiero właśnie… początek dobrej passy.

Drugie miejsce zdobyła Roksana Węgiel, z wideo marki Play Roksana Węgiel | Anyone I Want To Be. Potężny głos młodziutkiej wokalistki szturmuje już nie tylko listy przebojów, ale także zestawienie YouTube’a, gdyż w majowym rankingu znalazła się również jej druga piosenka. Podium zamyka reklama sieci drogerii Rossmann Rossmann w maju (16-31.05). W wideo zobaczymy podsumowanie promocji z ubiegłego miesiąca, o jakich opowiada była Miss Polonia Paulina Krupińska.

Czwarte miejsce to kolejny utwór w wykonaniu Roksany Węgiel dla marki Play Słuchaj Roksany w Play! | Sprawdź nowy JUNIOR BOX ze smartfonem Nokia 1 Plus i głośnikiem!, który znalazł się w rankingu już po raz drugi. Na piątą pozycję trafiło wideo McDonald’s z nie lada niespodzianką dla klientów To Maestro?!. Wielbiciele burgerów byli przekonani, że jedzą swój ulubiony przysmak w niedużym, niezależnym bistro. Jak się jednak okazało, ich posiłek został przygotowany przez kucharzy z sieci restauracji sygnowanych postacią wesołego klauna Ronalda McDonalda.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj