Na początku czerwca br. słynna warszawska palma zaczęła usychać. Był to element akcji z okazji tegorocznego Światowego Dnia Środowiska. W noc letniego przesilenia z 21 na 22 czerwca symbol stolicy znowu odżył – wszystko dzięki EKOpostanowieniom, czyli prostym, codziennym działaniom zapobiegających degradacji środowiska.
W wyniku kampanii społecznej złożono już ponad 10 000 ekopostanowień dotyczących poprawy jakości powietrza i zatrzymania kryzysu klimatycznego. Akcja natomiast trwa do końca roku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za opiekę merytoryczną nad projektem odpowiedzialne jest Centrum UNEP/GRID-Warszawa, za strategię kreatywną kampanii odpowiada agencja Syrena Communications, zaś pomysłodawcą transformacji palmy jest Jarosław Wiewiórski (Syrena Communications).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
W styczniu br. portal Noizz wystartował z akcją „Coś Dla Planety”, która ma na celu stworzenie społecznego ruchu ratowania Ziemi. Każdy z nas, robiąc nawet małą rzecz, może przyczynić się do poprawy warunków ekologicznych i klimatycznych na naszej planecie.