Pewnie większość z Was kojarzy słynne Times Square w Nowym Jorku, pełne jaskrawych reklam najpopularniejszych marek. Miejsce to jest o tyle istotne dla reklamodawców, bo codziennie miliony osób przemierzają tamte okolice – nie tylko mieszkańcy miasta, ale głównie turyści.
Teraz firma Samsung postanowiła wykorzystać tę niezwykle ważną przestrzeń reklamową, instalując na budynku One Times Square kilka wielkoformatowych wyświetlaczy LED o łącznej powierzchni 1081 metrów kwadratowych. Służą one do wyświetlania dowolnych reklam oraz transmisji wydarzeń na żywo, zarówno w dzień, jak i w nocy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Coca-Cola jako pierwsza marka stworzyła pierwszy zmechanizowany billboard 3D.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
StartRocket ruszył z niecodziennym projektem. Firma ma zamiar przenieść reklamę na orbitę okołoziemską.