Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Netflix znów zaskakuje, tym razem swoją wersją programu „Nie do wiary” promującą 3. sezon Stranger Things

Netflix znów zaskakuje, tym razem swoją wersją programu „Nie do wiary” promującą 3. sezon Stranger Things
Netflix ponownie zaskoczył nas swoją niestandardową akcją, tym razem mającą na celu przypomnienie o nadchodzącej premierze kolejnego sezonu serialu Stranger Things.
O autorze
0 min czytania 2019-06-25

Premiera 3. sezonu Stranger Things coraz bliżej. Netflix ponownie postanowił o tym przypomnieć, tym razem za sprawą wideo zamieszczonego na Facebooku, które stylizowane jest na program „Nie do wiary” z Maciejem Trojanowskim, traktujący o zjawiskach nadprzyrodzonych. Zobaczcie sami!

PS

Niedawno Netflix zamieścił na serwisie Pracuj.pl dość niezwykłe ogłoszenie na stanowisko specjalistki ds. manipulacji. Była to jedna z akcji promujących serial What/If.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj