Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marka Diverse stworzyła kolekcję inspirowaną Gdynią

Marka Diverse stworzyła kolekcję inspirowaną Gdynią
Pochodząca z Trójmiasta marka odzieżowa Diverse wprowadziła do swojej oferty limitowaną kolekcję koszulek. Każda z nich ozdobiona została motywami morskimi oraz grafikami inspirowanymi Gdynią.
O autorze
0 min czytania 2019-07-02

To nie pierwsza taka kolekcja kolekcja marki Diverse – wcześniej w ofercie sklepu dostępne były projekty inspirowane Gdańskiem, Warszawą czy Sopotem. Teraz brand postanowił złożyć hołd nadmorskiej Gdyni.

W ofercie marki znajdziemy więc koszulki damskie, męskie oraz dziecięce z morskimi motywami i grafikami przedstawiającymi obiekty kojarzące z Gdynią. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kolekcja Gdynia Limited Collection dostępna będzie w wybranych sklepach Diverse, informacji turystycznej miasta Gdynia oraz w sklepie z pamiątkami I Love Gdynia, znajdującym się na skwerze Kościuszki.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

W styczniu br. LPP wprowadziło do swojej flagowej marki kolejną odsłonę limitowanej kolekcji RE ART tworzonej we współpracy z młodymi grafikami i fotografami. Motywem przewodnim tegorocznej edycji projektu była Stocznia Gdańska, której zdjęcia oraz ilustracje można odnaleźć na bluzach czy T-shirtach Reserved.