Darek Palarczyk, dotychczas związany z agencją OS3, objął stanowisko Art Directora. Współpracował przy projektach dla takich marek jak BMW Polska, Mitsubishi, PKO BP, ING Bank, Deutsche Bank, Orange, L’Oreal, Procter&Gamble, Enea, USP, Hasbro, Danone, Hortex, Hoop Polska, Ferrero czy Kompania Piwowarska. Swoje siedmioletnie doświadczenie zdobywał między innymi na stanowisku Art Directora i Interactive Designera.
Michał Sadowski obejmuje stanowisko Copywritera. Przez ostatnie cztery lata w barwach TBWA/Tequila realizował między innymi kampanie ATL, BTL i digital dla AXA Polska, AXA Direct, Foodcare, Lukas Bank, Muller, NIVEA, Durex, Manufaktura, Sympatia.pl (Nissan, Henkel, Pedigree, Smirnoff). Wcześniej Michał pracował w Change Integrated i Saatchi&Saatchi.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024