Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Instagram wzmacnia ochronę przed hejtem

Instagram wzmacnia ochronę przed hejtem
Instagram wprowadza dwie nowe funkcje, których celem jest ochrona użytkowników przed hejtem – jedna z nich zmusi komentujących do zastanowienia się dwa razy, zanim zamieszczą obraźliwą treść.
O autorze
1 min czytania 2019-07-12

Mimo wielu intensywnych i zdecydowanych działań, hejt jest stale obecny w mediach społecznościowych. Poczucie (pozornej) anonimowości w sieci sprawia, że użytkownicy chętnie publikują obraźliwe treści pod zdjęciami czy postami innych osób. Teraz Instagram postanowił wprowadzić dwie nowe funkcje, które mają temu zapobiec.

Pierwsza z nich zmusi komentujących do ponownego zastanowienia się, czy chcą zamieścić obraźliwą treść – za pomocą sztucznej inteligencji wykrywane będą hejterskie komentarze i przed ich publikacją użytkownikowi pojawi się dodatkowy komunikat.

Druga funkcja zaś umożliwia zastrzeżenie obraźliwych komentarzy – będą one wówczas widoczne tylko dla tej osoby, która je opublikowała. Opcja ta więc pozwala użytkownikowi na moderację treści pod swoimi postami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obie funkcje zostaną wprowadzone do serwisu społecznościowego już wkrótce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Portale Facebook i Instagram postanowiły stawić czoła wszechobecnemu hejtowi, w związku z czym w marcu br. wprowadzony został zakaz pochwały, wsparcia i reprezentacji białego nacjonalizmu i separatyzmu na obu platformach.

PS2

Marka Sprite w maju br. wystartowała z polską odsłoną niezwykłej globalnej kampanii, w której pokazuje, że najlepszą odpowiedzią na hejt może być miłość i hasło „I love you hater”.

PS3

Organizacja STOMP Out Bullying, walcząca z wszechobecnym hejtem i znęcaniem się wśród nastolatków, stworzyła internetowe narzędzie z wykorzystaniem AI, które pokazuje, jak wszelkie negatywne słowa czy przykre czyny wpływają na mózg nastolatka.