Imagination Day to jedno z największych wydarzeń branży kreatywnej w Polsce. Skierowane do osób, które stawiają na rozwój i chcą poszerzać horyzonty. To jedyna taka okazja, aby na żywo posłuchać najbardziej utytułowane osoby z branży reklamy i marketingu, biznesu oraz sztuki. Imagination Day już od dziewięciu lat inspiruje polską publiczność poprzez łączenie kreatywności z wielu dziedzin oraz z różnych zakątków świata. W tym roku prelegentami Imagination Day będą między innymi:
- Anders Svensson, Global Design Director, Nike, Nowy York,
- Pia Af Hällström, Creative Director & Partner, Works, Helsinki,
- Thiago Cruz, Global Creative Director, Publicis Italy, Mediolan,
- Amaya Coronado, CEO, LOLA MullenLowe Spain, Madryt,
- Chris Chapman, Head of Art., Droga 5, Londyn,
- Vasjen Katro, Artysta, Graphic and UI/UX designer, Albania.
Tylko do 14 sierpnia br. obowiązuje tańsza, wakacyjna pula biletów. Liczba wejściówek w promocyjnej cenie jest ograniczona. Szczegóły dostępne są na stronie www.imaginationday.pl.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Multikino Media, Starcom, Ars Thanea, Mniam.tv food’n’fx studio
Sponsorzy: AMS, Storytel
Partnerzy: Coca-cola, IMM, Good Looking Studio, Gameset
Patroni medialni: NowyMarketing, Marketer +, My Company, PRoto, Marketing przy kawie, Filmweb, Gazeta.pl, Dla Studenta