#MaszToPoMnie – Muzeum POLIN rusza z kampanią promującą wystawę poświęconą historii polskich Żydów

#MaszToPoMnie – Muzeum POLIN rusza z kampanią promującą wystawę poświęconą historii polskich Żydów
Warszawskie muzeum POLIN rozpoczęło kampanię pod hasłem #MaszToPoMnie, która promuje wystawę stałą zatytułowaną „1000 lat historii Żydów polskich”. W ramach inicjatywy stworzono kreacje, na których znajdują się cytaty znanych, historycznych postaci polskich Żydów.
O autorze
1 min czytania 2019-07-18

Kampania #MaszToPoMnie promuje nową stałą wystawę Muzeum POLIN i zachęca warszawiaków oraz turystów do miast do odkrywania wielonarodowego dziedzictwa Warszawy i Polski. „Musimy pamiętać, że nie ma polskiej historii bez polskich Żydów. Nie da się więc opowiedzieć historii Warszawy z pominięciem opowieści o żydowskiej społeczności, która przed wojną stanowiła 30% wszystkich mieszkańców stolicy. Sąsiadowała z naszymi pradziadkami i dziadkami, chodziła z nimi do szkoły, brała udział w życiu publicznym. Współtworzyła Warszawę – jej klimat, kulturę, architekturę, jej historię” – czytamy w opisie wystawy zatytułowanej „1000 lat historii Żydów polskich”.

W ramach kampanii stworzono cztery kreacje, które przedstawiają przedstawicieli społeczności żydowskiej – Marka Edelmana, Zuzannę Ginczankę, Janusza Korczaka i Juliana Tuwima. Na plakatach promujących wystawę znalazły się też ich słynne cytaty.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania #MaszToPoMnie wystartowała 17 lipca i potrwa do końca wakacji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

W kwietniu br. Muzeum POLIN wystartowało z kampanią informacyjną w związku z 76. rocznicą powstania w getcie warszawskim, która przypadła 19 kwietnia, i prowadzoną po raz 7. akcją Żonkile. Do grona ambasadorów akcji dołączyli Ewa Błaszczyk, Brodka, Maria Dębska, Kortez, Bartosz Kurek, Marian Turski i Adam Woronowicz.