Zostań najbardziej rowerową firmą IT i promuj zdrowy styl życia przez dobrą zabawę

Rusza Bike IT Challenge – międzynarodowa rywalizacja rowerowa dla pracowników branży IT. Zapisy trwają do 31 lipca.
O autorze
1 min czytania 2019-07-18

Bike IT to pierwsza międzynarodowa rywalizacja rowerowa dla firm IT, software house’ów i technologicznych startupów. Podczas czterech dwutygodniowych etapów pracownicy z całej Europy będą rywalizować o tytuł najbardziej rowerowej firmy.

Siedzący tryb życia i wynikające z tego problemy zdrowotne to bolączka branży IT. Badania wskazują, że jazda na rowerze jest najczęściej wybieraną aktywnością fizyczną wśród programistów. Codzienna dawka ruchu podczas dojazdu rowerem do pracy zwiększa produktywność pracownika nawet o 15% i nie wymaga dodatkowego czasu w ciągu dnia. Zdrowy styl życia może być prosty jak jazda na rowerze – dosłownie!

– Akcja Bike ITto bardzo fajny pomysł na zaangażowanie pracowników w rywalizację. Wzięliśmy udział w pierwszej edycji i wszyscy członkowie zespołu zdobywali punkty oraz śledzili wyniki na bieżąco. Dla osób, które sporo jeżdżą na rowerze była to dodatkowa motywacja do większej liczby i dłuższych przejazdów. A tych, którzy mają rower i tylko czasem z niego korzystają, zbieranie punktów w konkursie zmotywowało do dojeżdżania do pracy rowerem – powiedział Greg Oledzki z firmy Sumologic.

W konkursie uczestniczą 5-osobowe zespoły, które rywalizują z innymi firmami IT z całej Europy. Oprócz dobrej zabawy na uczestników czekają nagrody – 30% najlepszych drużyn otrzyma tytuł najbardziej rowerowej firmy IT oraz pamiątkowe koszulki, a na najlepszych rowerzystów czekają również karty podarunkowe do Amazon.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To pierwsza rywalizacja, w której liczą się nie tylko kilometry. Gra toczy się w aplikacji Activy, w której uczestnicy zdobywają punkty za dojazdy do pracy i regularną aktywność rowerową. Budowę zdrowego nawyku wspiera ulepszanie swojego profilu w grze oraz rywalizacja w rankingach indywidualnych i drużynowych. Z aplikacji korzystali pracownicy między innymi Google, Microsoft, Bosch, Sumologic, Cognifide, 3M, LiveChat, Tooploox, Lingaro, Netcompany, Techland.

Rywalizacja startuje 26 sierpnia, a zapisy trwają do 31 lipca. Udział w zabawie nie tylko pomaga pracownikom wkręcić się w zdrowy styl życia, ale również wspiera potrzebujące dzieci. Od każdego pakietu startowego organizatorzy przekazują 15% na programy UNICEF.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zarejestruj swój firmowy zespół już dziś na: bikeitchallenge.com

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się