Przetarg prowadzony przez PGE dotyczył wyboru agencji ATL i BTL i rozpoczął się w maju 2019 roku. W przetargu do współpracy z PGE wybrane zostały trzy agencje: The Digitals, Havas Warsaw i K2.
Będą one współpracować z PGE przez najbliższe dwa lata lub do wyczerpania puli środków przewidzianej w umowie ramowej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zadaniem agencji będzie realizacja kampanii reklamowych oraz bieżących projektów marketingowych. Planowane w tym zakresie działania obejmować będą zarówno reklamę ATL (telewizja, radio, outdoor oraz Internet), jak i materiały BTL (ulotki, plakaty, foldery, rollupy, mailing).
Przez dwa ostatnie lata za obsługę reklamową kampanii PGE odpowiadały agencje K2 i Just.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024