Żywiec Zdrój wystartował z kinową kampanią „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia” z udziałem super-bohatera – SpiderMana

W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan.
O autorze
0 min czytania 2019-07-23

Kampania „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia” obejmuje zarówno emisję spotów na ekranach, jak i komunikację „off-screen” na plazmach w holach kinowych. Została ona także połączona ze sprzedażą koncesyjną w barach Cinema City, gdzie można nabyć wodę Żywiec Zdrój w limitowanej odsłonie.

Kreacja kampanii związana jest z filmem nakręconym na podstawie komiksów Marvel. Na nowych opakowaniach wody Żywiec Zdrój pojawili się bohaterowie filmu „Spider-Man: Daleko od domu”, który niedawno miał swoją premierę i od tego czasu bije rekordy popularności na całym świecie. W Polsce od 5 lipca br. film obejrzało już ponad pół miliona widzów. Piętnastosekundowe spoty reklamowe emitowane są na ekranach właśnie przed seansami o człowieku – pająku oraz przed filmami familijnymi.

Kreację opracowała agencja NAV agency. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj