Mimo że trzeci sezon „Stranger Things” miał swoją premierę na początku lipca br., marki dalej kontynuują promowanie swoich produktów, które powstały we współpracy z producentami serii. Tego przykładem jest chociażby marka Nike.
Podczas tegorocznego festiwalu Comic Con w San Diego brand zaprezentował z pozoru zwyczajne sneakersy Air Tailwind 79 w kolorze szarym. Jednak tuż po przyłożeniu do nich zapalniczki pojawiały się drobne elementy, które nawiązywały do nowej części „Stranger Things”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
zdjęcia: instagram.com/baitme
PS
Były już klocki LEGO inspirowane serialem „Stranger Things”, New Coke, czyli napój Coca-Coli sprzed 30 lat i reklama w klimacie produkcji oraz kolekcja H&M w charakterystycznym dla lat 80. stylu.
PS2
W promocję włączył się także Burger King, który wprowadził odwróconego do góry nogami Whoppera.
PS3
Natomiast platforma Shutterstock w ramach swojej kampanii „It’s not stock, it’s Shutterstock” stworzyła spot, który wygląda jak zwiastun serialu „Stranger Things”.